Portocalele sunt de obicei vândute în plase roșii.
Te-ai întrebat vreodată de ce încearcă să pună citrice în ambalaje din plasă de această culoare anume?
Știți: acesta nu este un accident.
Se pare că folosirea grilelor roșii este o strategie de marketing foarte interesantă.
Faptul este că, datorită pungilor din plasă strălucitoare, aspectul fructelor este perceput diferit de către cumpărători.
Ce iluzie se creează din cauza plaselor roșii?
Ambalajul bogat colorat ajută la „corectarea” chiar și a portocalelor necoapte și verzui.
Creierul uman funcționează în așa fel încât uneori culorile „se îmbină”. Acest lucru simplifică percepția.
Din cauza ochiului roșu, începe să pară că culoarea citricelor este foarte bogată.
Portocalele arată portocaliu strălucitor.
Ca urmare, cumpărătorul poate avea dorința de a cumpăra fructe.
Dar odată ce scoateți ambalajul, devine clar că coaja fructului nu este atât de strălucitoare.
„Verzuiul” atrage imediat privirea. Portocalele se dovedesc a fi acre și nu foarte suculente.