Ai cumpărat un produs deteriorat dintr-un magazin, dar nu ai chitanță? Iată ce poți face

Se întâmplă adesea ca din diverse motive să cumpărăm produse de calitate scăzută.

Cu siguranță acest lucru s-a întâmplat multor oameni cel puțin o dată.

Bună de calitate proastă sau expirată, plătită, dar fără chitanță? Există o cale de ieșire din această situație.

Experții spun: dacă observați acest gen de produs la raft, contactați un angajat al magazinului (de preferință un merchandiser sau director de departament) și raportați-l.

Dar dacă ai cumpărat un produs expirat și l-ai observat doar acasă?

Oameni
Foto: © Belnovosti

Întoarce-te la magazin, arată-ți chitanța. Ar trebui să-ți primești banii înapoi.

Chiar daca nu ai chitanta, problema poate fi rezolvata. Datorită camerelor CCTV, care sunt disponibile în multe magazine.

Pe baza documentelor, se poate dovedi că produse de calitate scăzută au fost achiziționate de la acest punct de vânzare cu amănuntul.

În acest caz, vânzătorul este obligat să returneze banii și să scoată produsul de la vânzare.

Dacă descoperiți acasă că un produs achiziționat cu o dată de expirare neexpirată s-a acru sau s-a acoperit cu mucegai, întoarceți-vă.

Aratati-i administratiei produsul si precizati ca nu poate fi in niciun fel potrivit pentru utilizare.

Dacă chitanța nu a fost păstrată și ambalajul a fost deschis, atunci în acest caz ambalajul în sine va fi o dovadă.

Citeste si:  Gospodinele cu experiență folosesc acest medicament de mult timp: albește hainele cu breton

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *