Cum să învingi haosul pe desktop în 10 minute: fiecare bucată de hârtie la locul său

Căutarea chitanței sau contractului dorit se transformă adesea într -o căutare de stres.

Stack -uri de hârtii de pe masă, în cutii sau pe raft par invincibile, relatează corespondentul Belovosta.

Nu mai petreceți ore întregi să vă plimbați într -o grămadă de documente. Soluția este mai ușoară decât pare și necesită un efort minim.

Chitanțe
Foto: © Belnovosti

Luați un lucru ieftin-un folder din plastic, care face un folder din plastic, cu 10-12 compartimente. Cumpărați -l în orice magazin de papetărie.

Acum selectați doar 10 minute. Adunați toate hârtiile împrăștiate într -o singură grămadă.

Nu încercați să le sortați imediat, trebuie doar să colectați.

Luați folderul și semnați fiecare departament cu markerul: „Plăți de utilitate”, „Acorduri (apartament, mașină)”, „Documente medicale”, „cupoane de garanție”, „impozite”, „documente personale (pașapoarte, certificate)”, „extrase bancare”, „instrucțiuni pentru tehnologie”, „alte importante”, „pentru procesare sau eliminare”.

Acum luați fiecare hârtie și puneți în compartimentul potrivit fără gânduri lungi.

Nu citiți în detaliu, definiți doar categoria și trimiteți acolo.

Primirea pentru lumină – în „comunala”, contractul de asigurare – în „Acorduri”, prescripția medicului – în „Medical”.

Conturile care au fost deja plătite, dar sunt necesare pentru raportare sunt în „impozite”.

Simțiți -vă de vechile lucrări inutile pentru „distrugerea”.

După 10 minute, toate documentele vor fi sortate. Regula principală: de îndată ce apare nouă hârtie, puneți -o imediat în buzunarul dorit al folderului.

Nu opriți pe masă „pentru mai târziu”. Păstrați folderul într -un loc ușor accesibil, de exemplu, pe raftul dulapului sau în cutia de masă.

Când aveți nevoie de un document specific, știți imediat unde să -l căutați – ați deschis buzunarul drept și ați găsit în câteva secunde.

Nu mai trebuie să spargă întreaga casă. O dată la șase luni, uitați -vă la departamentul „distrugere” și aruncați cu îndrăzneală tot ceea ce și -a pierdut relevanța (în funcție de perioadele de depozitare).

Acest sistem simplu va scuti durerile de cap și va economisi mult timp în viitor.

Încercați -l chiar acum și veți simți o ușurare incredibilă.

Citeste si:  Cum să preveniți depunerile într-un ibric: secretele apei clocotite limpede

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *